ecoagra listek lewy
ecoagra listek prawy
ecoagra koszyk

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienia mogą być składane bezpośrednio przez stronę naszego sklepu, telefonicznie, faxem lub mailowo na adres info@ecoagra.pl.

Czy trzeba zakładać konto aby dokonać zakupu?
Przy dokonywaniu zakupu nie trzeba się rejestrować. Wystarczy, że zamawiający wpisze dane do wysyłki. Należy pamiętać, że bez rejestracji klient nie będzie mógł logować się w celu sprawdzenia statusu zamówienia oraz że przy ponownych zakupach będzie musiał ponownie wprowadzić wszystkie dane.

Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Towar może być wysłany na dwa sposoby:

  • z opcją po przedpłacie na konto, gdzie opłata musi zostać wcześniej dokonana przez klienta
  • za pobraniem - wówczas całość opłaca się kurierowi przy odbiorze
O formie wysyłki decyduje klient przy składaniu zamówienia.

Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
Przy wyborze wysyłki z opcją po przedpłacie, wpłaty należy dokonać na konto bankowe sklepu. Dane do przelewu można znaleźć w zakładce KONTAKT.

Jak zmienić formę płatności w zamówieniu?
Jeżeli wybraliśmy np. formę płatności przelewem i jednak wolimy zapłacić u kuriera, należy poinformować obsługę sklepu mailowo pod adresem info@ecoagra.pl lub zgłosić ten fakt telefonicznie.

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Zarejestrowani użytkownicy mają możliwość dowolnej modyfikacji danych personalnych. Wszelkie zmiany konta są automatycznie przyjmowane przez system, więc zbędne są dodatkowe informacje dla obsługi sklepu.

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego modyfikacja?
W celu zmiany lub modyfikacji złożonego zamówienia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z pracownikiem Infolinii Sklepu Internetowego Ecoagra.pl. Niestety nie ma już możliwości zmiany zamówienia, jeżeli zostało ono spakowane i przygotowane do wysyłki.

Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?
Tak, na życzenie klienta do każdego zamówienia może zostać wystawiona faktura VAT. Zostanie ona wtedy dołączona do przesyłki.

Od czego zależą koszty wysyłki?
Koszty wysyłki zależą od wagi łącznej zamawianego towaru, nie od miejsca zamieszkania. Stawka za transport jest taka sama na terenie całej Polski. Koszt wysyłki zagranicznej jest ustalany indywidualnie w zależności od zamówionego towaru i kraju zamieszkania zamawiającego.

Mieszkam za granicą i chciałbym złożyć zamówienie. Czy wysyłacie paczki za granicę?
Tak, wysyłamy paczki na terenie całej UE. Koszty wysyłki ustalane są indywidualnie w zależności od zamówionego towaru i kraju zamieszkania zamawiającego.

Czy mogę odebrać przesyłkę osobiście?
Jeżeli zamawiający mieszka w okolicach Kalisza, paczka może zostać odebrana osobiście z magazynu w Piotrowie. Należy jednak wcześniej poinformować obsługę sklepu telefonicznie lub mailowo pod adresem info@ecoagra.pl.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się do swojego konta (należu podać adres mailowy podczas rejestracji). Informacje na temat zmian statusu np. o przyjęciu zamówienia lub wysłaniu towaru, wysyłane są także automatycznie na podany przez Państwa adres mailowy. Dodatkowe informacje można uzyskać po kontakcie mailowym pod adresem info@ecoagra.pl.

Czy mogę ustalić w jakich godzinach pojawi się u mnie kurier z towarem?
Wszystkie przesyłki doręczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej, dlatego serwis ecoagra.pl nie ma wpływu na godzinę o której kurier dostarczy towar. Paczki są doręczane w godzinach 8-17. Istnieje możliwość wydania dyspozycji Kurierowi, aby przed doręczeniem skontaktował się z Klientem w celu poinformowania o godzinie planowanej dostawy.

Czy wysyłamy towar za pośrednictwem Poczty Polskiej?
Zależy nam na bezpieczeństwie i szybkości doręczanych do Państwa przesyłek, dlatego wszystkie towary są wysyłane wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?
Jeżeli opakowanie sugeruje uszkodzenie towaru, Klient zobowiązany jest spisać protokół uszkodzenia w obecności Kuriera oraz poinformować o tym mailowo (serwis@ecoagra.pl) bądź telefonicznie pracowników Infolinii Sklepu Internetowego. Dołożymy wszelkich starań, aby realizacja zgłoszenia odbyła się jak najszybciej.

Jak zgłosić reklamację zakupionego towaru?
Jeżeli otrzymany towar posiada wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może zostać odesłany przez Klienta. W takiej sytuacji prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Do odsyłanego towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji oraz oryginał dowodu zakupu bądź faktury. Pobierz dokument reklamacji

Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru?
Tak, można zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki pod warunkiem, że nie był on używany, nie jest w żaden sposób zniszczony oraz zwracany jest w oryginalnym opakowaniu nie noszącym śladów używania. Przepisy te dotyczą wyłącznie klientów indywidualnych. Możliwość odstąpienia od umowy kupna towaru nie ma zastosowania w przypadku, gdy zamówienie zostało odebrane osobiście w siedzibie sklepu, towar został zakupiony przez firmę i została wystawiona faktura VAT lub gdy towar był wykonywany na specjalne zamówienie.

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
Zarejestrowany klient ma możliwość odzyskania hasła. Opcja przypomnienia hasła dostępna jest na stronie logowania. Hasło zostanie wysłane na adres mailowy klienta.


Copyright © 2017 ecoagra.pl

Trwa ładowanie